تحقیق همه چیز در مورد بسته بندی

دسته بندي : عمومی » صنایع غذایی
دانلود تحقیق با موضوع همه چیز در مورد بسته بندی،
در قالب word و در 77 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
بسته بندی کاربردی
انواع تیوبهای انعطاف پذیر
تیوبهای انعطاف پذیر را می توان از فلز به روش ضربه – اکسترود , از پلاستیک به روش اکسترود و کواکسترود (CO-extrude) و از مواد لایه بندی شده ساخت . هر یک از این روشها تیوبی با خواص کاربردی متفاوت ایجاد می کند. 
عدم برگشت پذیری یعنی قابلیت تخت ماندن تیوب پس از این که محتویات آن خارج شود. برای بسیاری از کاربردهای دارویی از خواص مهم است , در این گونه موارد مکش هوا به درون تیوبی که قسمتی از محتویات آن خارج شده ممکن است به آلودگی محصول منجر شود. خاصیت عدم برگشت پذیری عالی همراه با خاصیت بازدارندگی مطلق , فلزات را مناسبترین ماده برای بسیاری از کاربردهای دارویی ساخته است . تیوبهای لایه بندی شده (لمینیتی) که با یک لایه فویل آلومینیوم ساخته شده اند نیز تقریباً به خوبی فلزات چنین خواصی را از خود نشان می دهند. تیوبهای کواکسترود شده دارای لایه های بازدارنده برای بسیاری از کاربردهای کمتر حساس , خاصیت بازدارندگی کافی را دارند , ولی خاصیت عدم بازگشتی پذیری مناسبی ندارند. با وجود این , در مورد بسیاری از لوازم آرایشی و سایر کاربردهای عمومی , فقدان خاصیت عدم برگشت پذیری به عنوان یک ویژگی مثبت قلمداد می شود , زیرا این امر امکان نمایش کامل مشخصات گرافیکی بسته بندی در طول عمر محصول را فراهم می آورد.
بدنه تیوپهای فلزی و پلاستیکی شکل داده شده به روش افست خشک چاپ می شوند . یکی از محدودیتهای این روش این است که چاپ تمام رنگی (ترکیبی) در آن مشکل است (هر چند غیر ممکن نیست) از این رو بیشتر تزئینات این نوع از تیوپ ها به چاپ خطی در رنگهای  تفکیکی محدود میشود. تیوبهای امنیتی  در حالت تخت تحت چاپ قرار می گیرند, به همین دلیل, حداقل از نظر اصول کار , هر روش چاپی را می توان برای آن بکار برد مشخصاً تمام رنگی برای آنها امکان پذیر است . در مورد این تیوبها اغلب از روش گراور (gravure) استفاده می شود. (در حال حاضر چاپ فلکسوگرافی نیز در این عرصه بخوبی فعالیت می کند . سرویراستار)

دسته بندی: عمومی » صنایع غذایی

تعداد مشاهده: 1393 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 77

حجم فایل:223 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 77 صفحه، قابل ویرایش.